Pomoc techniczna Rockstar

Jak naprawdę wygląda "pomoc" od pomocy technicznej Rockstar?


Na to pytanie mogę Wam odpowiedzieć jedno - idealnie. Kilkakrotnie miałem rożne problemy, a ze dwa razy również pytanie. Za każdym razem pomoc przychodziła naprawdę szybko - dzień, dwa. Kontakt dobry, możliwość kontynuowania wątku, potwierdzenie mailowe, śledzenie na stronie głównej Pomocy Rockstar, itp. Nie wiem oczywiście jak to wygląda w innych krajach, ale w Polsce jestem bardzo zadowolony z pracy supportu. Kilka z moich zgłoszeń jednak było w języku angielskim i wtedy pomagały mi osoby spoza Polski - również na dobrym poziomie.

Postanowiłem pochwalić support Rockstar po ostatniej sytuacji jaką miałem kilka dni temu. Otóż po zakończeniu gry w trybie adwersarza Linia Śmierci wróciłem do sesji. No i tam pojawiłem się "goły". Nic z ekwipunku mi nie zostało - amunicja zerowa wszędzie. Poza tym kilka sztuk broni również zniknęło. Za uzupełnienie zapłaciłem ponad 172.000, zrobiłem screena. Po tym incydencie od razu napisałem do pomocy technicznej. Załączyłem odpowiednie pliki, wysłałem. Po dwóch dniach dostałem odpowiedź, że przelali mi na konto 280.000$ i jeszcze przepraszają, że tak długo + dziękują za cierpliwość. Nie no, fajnie 😊 To już druga taka sytuacja, dlatego postanowiłem się tym podzielić - za pierwszym razem również szybka reakcja i oddane pieniądze z nawiązką...

Jeden jedyny minus, który muszę wytknąć pomocy technicznej - bardzo ciężko dokopać się do miejsca, skąd można wysłać zgłoszenie - wszędzie tylko FAQ, ale możliwości wysłania zgłoszenia nie ma. Tak więc jakby ktoś miał również z tym problem to tutaj link, bardzo proszę:




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

NEW STUNT RACES - VOLTIC ROCKET

Let's start our jurney with bunker and Gunrunning! | Rozpocznijmy naszą przygodę z bunkrem i dodatkiem Dozbrojenie!

SECUROSERV - ALL AVAILABLE OFFICES, WEREHOUSES AND CAR STORAGES