BARDZO WAŻNA INFORMACJA DLA WSZYSTKICH POLAKÓW Z EKIPY!

Witam serdecznie wszystkich polskich członków ekipy Patrioci Polska!


Nasza ekipa rozrasta się coraz bardziej i z tego powodu podjąłem kilka decyzji organizacyjnych, do zapoznania się z którymi bardzo zachęcam:
  1. Nasza ekipa otwarta jest również na osoby innej narodowości niż polskiej dla szybszego progresu, większego wyboru graczy do wspólnej gry, itp. Najbardziej jednak zależy mi na polskich członkach i do tego teraz będę dążyć w większym stopniu
  2. Podczas wakacji z racji wolnego czasu zamierzam uruchomić platformę do porozumiewania się głosowo. Jak na razie zdecydowany jestem najbardziej na serwer Mumble, może ulegnie to jeszcze zmianie i niekoniecznie to rozwiązanie musi zostać do końca
  3. Podczas wakacji również mam zamiar uruchomić witrynę internetową tylko i wyłącznie na potrzeby naszej ekipy. Czy będzie ona w formie forum, czy w innej to również jest sprawa rozwojowa
  4. Zapraszam wszystkich na oficjalny kanał naszej ekipy na YT [LINK] i do jego subskrypcji, co pomoże w jego dalszym rozwoju. Mile widziane będzie dalsze udostępnianie i polecanie - ogromnie mi pomożecie w całym przedsięwzięciu i będę Wam bardzo wdzięczny :) Filmy z racji różnych narodowości naszych członków opisane są głównie w języku angielskim co pomału będzie zmieniane. Filmy będą umieszczane w języku polskim i tylko na angielski tłumaczone
  5. Zachęcam gorąco również do zapraszania nowych członków, a już szczególnie Polaków, organizujmy się bardziej, lepiej i wspólnie grajmy, pomagajmy sobie, spędzajmy miło czas
  6. Jeżeli ktoś jest zainteresowany współpracą ze mną i aktywniejszym działaniem oraz grą w ekipie to poszukuję aktualnie chętnych na stanowisko Porucznika w hierarchii. Jeżeli będzie nam się dobrze współpracowało to również później na Komisarza :)
  7. Patrioci Polska od niedawna obecni są na Facebooku - jeżeli chcesz pomóc to zostaw lajka na fanpage'u [LINK]
  8. I na koniec, jeżeli w jakikolwiek sposób chcecie pomóc, wspólnie pograć, podzielić się pomysłem, czy coś innego, to czujcie się całkowicie wolni żeby pisać np. tutaj w komentarzach, na SocialClub do mnie (nick adrian95999 [LINK] ), na YT w komentarzach pod filmami, czy gdziekolwiek indziej gdzie jest ekipa Patrioci Polska
Tym, którzy w całości przeczytali bardzo dziękuję i mam nadzieję, że zbyt wiele nie napisałem ;) Serdecznie wszystkich pozdrawiam i mam nadzieję, że widzimy się w GTA Online!



Patrioci Polska




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

NEW STUNT RACES - VOLTIC ROCKET

Let's start our jurney with bunker and Gunrunning! | Rozpocznijmy naszą przygodę z bunkrem i dodatkiem Dozbrojenie!

SECUROSERV - ALL AVAILABLE OFFICES, WEREHOUSES AND CAR STORAGES